Kde začít?

Milý deníčku, ani nevím jak to děláš že ses mi opět dostal pod ruky.  Až teď jsem si uvědomila že do tebe znovu píši. Od poslední čárky na tvé stránky uplynula už značná doba. Davida převezli k sv. Mungovi, ale naštěstí se před pár dny vrátil.

Bohužel nám už začalo i vyučování, zatím jsme se moc neučili, jen se seznamovali s novými profesory. Tento rok máme dva nové na bylinkářství a přeměny. Když už jsem u toho, nějak mi nejdou přeměny, na této hodině jsem si připadala jako úplný hlupák. Učili jsme se už nová kouzla a všem krom mě šly. Na přeměnách sem seděla s Az. Nikdy bych nečekala že se s ní takto sblížím. V prváku jsem ji měla za zvláštní zmijozelskou holku, s kterou sem se moc nebavila, ale od prázdnin, kdy jsme si povídaly na molu, jsem zjistila že je moc fajn a vždy si s ní ráda popovídám. Snad Kat nežárlila, že jsem si výjímečně sedla taky za někým jiným.

Když už jsem u Kat, poslední dobou jí moc nevídám. Hodně času tráví  s Andym, ach jo, vídám se s ní snad jen na hodinách a na pokoji. Dokonce jsem teprve nedávno zjistila že má nějaké problémy, se kterými šla za psycholožkou. Všichni o tom věděli jen já ne, dokonce i El, jež mě poslední dobou štve.

Věděl jsi deníčku, že jsme kvůli ní přišli o body? Byli jsme dokonce v mínusu. Vůbec neakceptuje školní řád a chodí si po večerce se svojí novou kamarádkou Beth, jež je děsně drzá. Jednou jsem viděla jak ji El učí kouzla, no a řekla jsem jí ať ji neučí hlavně kouzla napřed, že je to porušování školního řádu. Beth se hned do mě pustila, no už ani nevím co říkala, nějak jsem ji ignorovala. Pak se to nějak uklidnilo a El řekla že jí pomahá doučovat kouzla, protože nešla na nějaký hodiny.

Ve spolce byl taky Max, sakra jak mi ten kluk leze na nervy, procvičoval si kouzla, která by vůbec neměl vědět. Kat mi říkala že ho viděla v jedné tajné místnosti, jak ho Boubin učí kouzla napřed. Sakra co je to letos za drzé nevychované prváky? Šla jsem za ním a řekla mu, že to co dělá je silné porušování školního řádu. Pustil se do mě, že co mi je do toho, že je to pro jeho vlastní potřebu. Tak jestli je pro jeho vlastní potřebu umět slimáčí kouzlo na to aby je požíval na ostatní, fajn další porušování školního řádu. Sakra co si o sobě myslí a nejhorší je, že to James i Shyam vědí že umí kouzla napřed a nic mu neřeknou, dokonce James řekl ,, No, mohl bych ti dát trest, ale neudělám to " něco v tom smyslu. To už byl vrchol a já raději odešla, jinak bych Maxe asi zabila.

Šla jsem do jedné z tajných místností, vzala jsem si jablko na cvičení přeměn a vyrazila. Byla jsem ve vodě, podle mě je to jedna z nejkrásnějších místností které na hradě jsou. Vždy když tam příjdu a vidím ten malý proud vody jež tam teče, připadám si jak kdybych opět byla na kolejním výletě, ještě tak ten východ slunce, ale to nevadí, tato místnost má své kouzlo i bez ní.

Když jsem tam došla, uviděla jsem Jen, jak si procvičuje kouzla, tak sem se k ní přidala. Chvíli jsme cvičily kouzla, pak si povídali a já jí řekla jak moc ji mám ráda. Jen je prostě úžasná osoba, za kterou mohu kdykoliv zajít a ona mi pomůže. Svěřila sem se jí s tím, že stále nemam dodělanou zkoušku a že nemohu zastihnou Alashamu a na termín na který sem s ní byla domluvená, že zapomněla. Řekla mi, ať zajdu za jiným profesorem, co učí lektvary, že mi tu zkoušku klidně dodělá.

A tak jsem se druhý den vydala za Moonstonem, naším současným učitelem lektvarů, ale ten neměl čas a poslal mě za Blamem. S ním sem se domluvila, že za ním zajdu v pátek po astronomii a dodělám si zkoušku, ale asi na mě taky zapomněl jako profesorka Alashama.

Loudala jsem se pomalu na kolej, už zase nám změnili heslo, sakra na takovou blbost, to minulý bylo lepší, ale stejnak si myslím že za chvilku uvidim zase cizí lidi na koleji i kdyby to heslo změnili 5x stále na něj někdo přijde. Když jsem dorazila do spolky, byla již poloprázdná, asi většina lidí už šla spát, protože bylo těsně před večerkou. A přeci jsem někoho zahlédla a to Jen, seděla na zemi u krbu.

Přisedla jsem si k ní a začala jí líčit o mých potížích o dodělání zkoušky (opět) . Ale asi jí to nevadilo a v klidu mě poslouchala. A pak mi řekla o studyjním minimu, o kterém jsem do teď neslyšela, má se konat zítra a je to uděláno pro slabší studenty, nebo ty jež nestíhají zkoušky, sice z předmětu nedostanu V, ale nejlíp P, ale aspoň bych dodělala zkoušku a nemusela opakovat prvák.

Nevím co bych si bez ní počala, posledních pár dní je pro mě velkou oporou jak po fyzické tak i po psychické stránce. Seděli jsme tam pak ještě nějakou chvíli a povídaly si o všem možném až jsme zjistili že je skoro půlnoc, a já si celou dobu myslela že to byla jen minuta a né skoro dvě hodiny. A tak jsme se rozhodly jít spát. Doufám že tu zkoušku zítra udělám, moc děkuji Jen za to, že mi o ní řekla, jestli to klapne budu jí snad do smrti vděčná.

Komentář

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek