Flaška, je vše s Kat v normálu, nebo semi to zdálo?

Zkoušky se začínají přibližovat a já musím, co nejrychleji stihnou dopsat eseje. Tolik učení, úkolů, na které jsem kašlala, sakra, měla jsem s tím začít dřív a né teď, na konci května, když už chtějí všichni učitelé mít odevzdané eseje, nebo mě nepošlou ke zkouškám.

Rozhodla jsem se, také vyjít ze svého pokoje a začít se bavit, přece nemůžu strávit celý den zavřená v tak malé místnosti a učit se jak nějaký šprt. Jen co jsem sešla dolů, nestačila jsem se divit. Tolik lidí tam bylo a všichni seděli u jednoho stolu a hráli překvapivě ( ne, vůbec jsem se tomu nedivila) flašku. David mi řekl, ať se k nim přidám, že bude zábava. Zrovna jsem se přidala do hry, když El měla za dát Kat pusu. Naštěstí se jí to podařilo obejít a dala Kat pusu jen na tvář. A flaška se znovu roztočila. Nějak jsem ji nevnímala, když se flaška zastavila u Amaie. Přemýšlela jsem nad Kat, smála se a vypadala naprosto v pohodě, jako kdybychom byly staré známé, né ty nejlepší kamarádky, ale jako kdyby se mezi námi nic nestalo.

A pak mě něco vytrhlo z mích myšlenek. Byla to El, jež dala Amaiovi za úkol mě políbit. V ten moment jsem vykulila oči a v duchu se modlila, ať si dá fant. Ani nevím proč, jsem chtěla, ať si dá fant, prostě přirozená reakce, ale  Amai si ho nedal. Přistoupil ke mě, zlehka mě políbil a šel si sednout zpět na své místo.

A hrálo se dál, vše probíhalo normálně, Kat dostala za úkol zase políbit Jamese. Pak James dal zase Marry za úkol štípnout holky do zadku a měla na to časově omezený limit. Sakra co ho to napadlo, to nemyslí na něco normálního? No, Marry to nestihla splnit a musela si sundat tričko. Chudák Marry, všichni kluci se na ni dívali, bylo mi jí líto, ale jak se zdálo, ona to tak neřešila.

Hrozně jsem si to užívala, vypadalo to, že se všichni moc baví, ale něco se pokazilo. Kat dala El za úkol, položit někomu v místnosti otázku. No, na tom nebylo nic divného, až na to, že El tu otázku položila mě. Zeptala se mě, co se stalo mezi mnou a Kat. Sakra to je El opravdu tak blbá, nenapadlo jí, že je to jen mezi mnou a Kat? Prostě El mám ráda, ale v tenhle moment mě opravdu naštvala, nechtěla jsem totiž, aby ostatní věděli, že je to mezi námi až tak zlé a El se zeptá před půlkou koleje, co se mezi námi stalo.

Jak sem viděla, i Kat to naštvalo, něco vykřikla a utekla a El za ní v patách. Fajn, zůstala jsem tam a všechny oči přítomných se upíraly na mě. Zeptala jsem se jich, jestli na to musím odpovídat, protože El dostala za úkol se někoho na něco zeptat, ale ten dotyčný jí na to vlastně  nemusel odpovídat. Naštěstí všichni pochopili, jak se věci asi mají, a řekli, ať hrajeme dál.

Postupem času se Kat s El k nám opět připojily, ale zrovna v ten moment, kdy se hrály poslední kola flašky. Už ani mě se nechtělo hrát, bála jsem se co El zase řekne za blbost a tak jsem odešla na pokoj. No a teď si píšu v tobě milý deníčku a doufám, že pocity co sem vpíšu, zůstanou na vždy v tobě skryty.

Komentář

Zápis

Moc hezký zápis..Jojo El je taková praštěná a má tendence vyřešit věci hned aniž by si uvědomovala, že je to nevhodné je prostě-zbrklá. A tady si ji vystihla moc hezky :)

něco mi uteklo...

... nejdřív jsem si říkal, proč jste pořád na na sebe takhle, ale pak jsem si uvědomil, že tohle je ještě před zkouškama. :)
Pěkný zápis! Pokračuj ;)

Re: něco mi uteklo...

No já říkala, že tenhle zápisek je trochu starší.
A děkuji :)

Přidat nový příspěvek