Katie mě ignoruje? Moje malá nehoda

Dnes byl snad jeden z mích nejhorších dnů, ne jen že se ke mě Kat ráno chovala jak k nežádoucí osobě, ale sotva na mě promluvila. Tak jsem ji požádala o klíče do KSaS, že chci jít trénovat. Pod dlouhém mlčení a tupému zírání do země mi klíče vydala. To jí už nestojím ani za pohled?

Seběhla jsem do sklepení a vešla do KSaS, bylo zde hned několik členů a všichni mi byli ochotní pomoci při tréninku. Hlavně Vin, vždy ji tak ráda vidím, poradí mi snad úplně ze vším a naučí i pár nových kouzel. Vděčím jí za spoustu věcí, snad jí to budu moct jednou oplatit.

Zrovna když jsem si procvičovala jedno nové kouzlo, objevil se u dveří Harwey, že prý potřebuje půjčit nějaké přísady do punče, jež se rozhodl uvařit. No punč na konci jara je úplně normální né? Domluvila jsem se s ním, že si pro ty přísady zajdu na kolej a donesu mu je do klubu lektvarů.

V klubu lektvarů na mě čekalo překvapení a né ledajaké. Harwey omylem vypil lektvar na růst vlasů a měl vlasy až po záda. Vyprskla jsem smíchy, byl k nepoznání a vypadal šíleně. Raději si nasadil na hlavu klobouk, aby nebyl vidět jeho skvostný účes. Dala jsem mu ingredience a vydala se zpět do KSaSu.

Po chvíli přišel i Harwey s hotovým punčem a každému z nás dal ochutnat. Ten punč byl tak skvělý, mamka mi ho vždycky nechtěla dovolit, prý že jsem na to moc malá a že budu hloupá. Naštěstí Harwey použil nealkoholický punč, ale i tak to nemám v plánu mámě říkat, nemusí vědět všechno, když už jsem u toho, safra, rodiče by už mohli odepsat, začínám mít špatnej pocit.

Blížila se večerka a já se rozhodla, že už půjdu raději na kolej, ale Harwey mě zarazil, jestli mu s něčím nemohu pomoct. No, do večerky zbývalo ještě několik minut, tak jsem souhlasila. Odvedl mě na klučičí záchody, proč jsme nemohli jít na ty holčičí to nevím, ale připadala jsem si divně. A pak si Harwey sundal svůj klobouk a v ruce měl nůžky. Chtěl, abych ho ostříhala a to byla chyba, i přes mé varování řekl, že ho mám ostříhat. Tak jsem si vzala nůžky a pustila se do toho a abych na to viděla, Harwey pomocí hůlky rozsvítil. Ale co se nestane, Harwymu hůlka zhasne a já stříhnu vedle. A to o dost vedle, ježišmarja co jsem to provedla, já Harwyho ostříhala na plešku. Nevěděla jsem, jestli se mám začít smá,t a nebo panikařit. Bylo mi to šíleně líto, furt jsem se mu omlouvala a že mě to moc mrzí, což byla pravda. Prostě po tmě se stříhat nedá, na to jsem přišla. Harwey měl nápad, jak mu to vynahradit, a to byl ten, že mu zítra pomůžu připravit Herelex. Rozloučili jsme se a já se vydala na kolej, s tím pocitem, že zítra mu to musím vynahradit.

Když jsem dorazila na kolej, spatřila jsem, jak v rohu sedí Kat a baví se s El. Ta mě aspoň pozdravila, ale Kat raději sklopila oči. Vrátila jsem jí klíče a sedla si na druhý konec místnosti. Bylo to příšerně divné, jen sem tam seděla sama a nudila se, vždy když jsem byla s Kat, dělaly jsme spolu blbosti a společně se smály, ale teď už asi ne. Asi mě nahradila El, protože se celou tu dobu něčemu smáli a pak někam zmizely.

No, naštěstí si ke mě přisedla Jen a začaly jsme si povídat. Ze začátku, než jsem ji lépe poznala, jsem se jí trochu bála, byla starší a já si myslela, že mě bude mít za blbou prvačku. Zmýlila jsem se, Jen je úplně fajn, povídala jsem si sní několik hodin a půjčila jsem jí flakonky, protože je neměla, aspoň tím jsem jí splatila ten ztracený šálek. Pak si k nám přisedl Amai, bylo to zvláštní, málo kdy ho vidím si s někým povídat a najednou si z ničeho nic přisedl za námi. A o pár minut později propukla mezi námi třemi malá hádka. Snažili jsme se s Jen Amaiovi vysvětlit že mudlové nejsou blbý  a že nechápeme, jak může souhlasit se Salazarem.

Nakonec jsme raději změnili téma. Protože byla Jen už moc unavená, rozhodla si jít lehnout a já tam zůstala sama s Amaiem. Bylo to šíleně divný, nikdy jsem si s ním o samotě nepovídala, ale zjistila jsem, že když nemluví o svém původu a bohatství, je celkem fajn. Tahle jsme si povídali skoro do jedné ráno, ten čas hrozně rychle uletěl, ani sem si nevšimla, že je tak pozdě, byla skoro jedna ráno! A tak jsme se rozhodli jít už spát.

Když jsem přišla na pokoj, Kat tam nebyla, to jako fakt? To už jí vadí i spát se mnou ve stejné místnosti, že jde raději spát za El?! Myslela jsem si, že tak zlé to mezi námi není, ale asi jsem se mýlila. * na konci stránky je přeškrknutá celá věta*

Komentář

*nic ji nenapadlo*

Moc vás ve hře nevídám a rozhodně nevím, jak se chováte na koleji, ale podobnou situaci jsem zažila v reálu. Zkuste si spolu promluvit někdy večer ve spolce ;) Já to neudělala a teď s kamarádkou už tři roky nemluvím.
Pokud to tak hrajete záměrně, dejte si pozor, aby se z toho nakonec nevyklubalo, že se vám to zalíbí a zkazí to přátelství. :) Jinak zápisek moc pěkný

Re: *nic ji nenapadlo*

Neboj, je to trochu starší příspěvek, a před zkouškami, si to Kat s Wenn vyříkaly a už se spolu začaly normálně bavit. :) I když se to teprve pomalu vrací do těch starých kolejí.
Jo a z velké části to bylo hráno záměrně :)

Přidat nový příspěvek