Kat nebude dobrou kadeřnicí

Dobře, přiznávám to, úplně sem na tebe zapomněla. Kdyby mi teď nezapadla hůlka za postel, ani bych si neuvědomila, že jsem bez deníku už pár měsíců. No nic, měla bych vše dohnat a tak do tebe zapíšu něco hned i přesto, že šíleně pospíchám, takže to bude stručné.

Od Vánoc se toho moc neudálo, akorát jsem se celkem dost sblížila s Davidem, je hrozně fajn kamarád a ráda si s ním povídám. Akorát on chce být asi víc než to. Povídala mi to Kristene a požádala mě, ať s ním promluvím. No, žádala mě o to po Vánocích a teď už je konec května a já s ním stále nemluvila, ale já za to nemohla, ano nejdříve jsem se mu vyhýbala, protože jsem nevěděla, co mu mám na to říct a pak ta blbá nemoc -_-

Zkoušky se blíží a já snad vůbec nic neumím, kouzla, látku, lektvary prostě nic. Blbá nemoc, dokáže člověka vyčlenit na pěkně dlouhou dobu a pak  ta druhá věc a tou je má lenost. Ale vždyť některý ty hodiny jsou tak nudný tak proč na ně chodit? Ano to sem si říkala, ale teď už vím proč na ně chodit. Teď musím trávit většinu času v KSaSu a doučovat se všechna kouzla. Snad  nedělám nic jiného, dokonce jsem tam i párkrát přespala. Nebýt Vin neumím snad ani kouzla z prváku.

Včera jsem se tak napůl odreagovala, protože jsem v KSaS potkala Kat, jak trénuje kouzla. Tak jsem se k ní přidala. Bylo už dávno po večerce a místo učení kouzel jsme si začaly jen tak povídat. A nějak jsme přešli k tomu jake by to bylo, kdybych měla krátké vlasy. No a ani jsem se nenadála a už Kat držela můj pramen vlasů a v druhé ruce nůžky.

No musím uznat, že z ní kadeřnice asi nikdy nebude, protože to moc dobře nedopadlo a my musely uvařit herelex. No ten není tak těžkej, ale v klubu lektvarů došla zrovna mouka a hledat někoho kdo má herelex a je o půlnoci vzhůru, neni zrovna nejjednodužší. No naštěstí ho měla Marry, takže jsem si vlasy mohla nechat dorůst.

Když už jsem měla herelex, mohla jsem se aspoň Kat pomstít a taky ji pořádně ostříhat. Pak Kat vypila herelex a nechala si je opět narůst do původní délky. Nevím vlastně proč, ale já si dala herelexu míň abych měla kratší vlasy, když už jsme o tom předtím mluvily, tak proč to nezkusit ne?

* na obrázku vidíte drobný náčrtek dvou holohlavých postav *

Sakra to je už tolik hodin, měla jsem být dávno v KSaSu a trénovat s Vin, tak já deníčku mizím, snad ty zkoušky udělám, ikdyž z praxe a lektvarů mám celkem hrůzu. Zase někdy do tebe napíšu, Ahoj

komentář

Good info

Very nice site!

Good info

Very nice site!

Good info

Very nice site!

Good info

Very nice site!

Good info

Very nice site! <a href="https://apeyixo2.com/ysyatas/1.html">cheap goods</a>

Good info

Very nice site!

Good info

Very nice site! <a href="https://aixopey2.com/qqsst/1.html">cheap goods</a>

Good info

Very nice site! <a href="https://yieopxa2.com/yxyatax/1.html">cheap goods</a>

Good info

Very nice site!

Good info

Very nice site! <a href="https://opeaixy2.com/qsqssa/1.html">cheap goods</a>

Přidat nový příspěvek