Na devátý pokus

Od mého posledního zápisku již uběhla nějaká ta doba, březen proběhl celkem v poklidu a vystřídal ho duben. No, zatím nic extra zvláštního se nestalo, až na to, že se mi konečně podařil uvařit  bezesný spánek.

Šla jsem s Katie, do klubu lektvarů, zkoušet různé lektvary. Zrovna jsme v učebnici, měli jako další v pořadí lektvar, jež se jmenoval bezesný spánek. Postup byl celkem snadný, a tak jsme se do něj obě pustily. Dobře, zase tak snadé to nebylo, hned několikrát za sebou jsem z toho udělala břečku. A stále jsem nevěděla, kde dělám chybu.

Naštěstí přišla Marry a dala nám pár rad jak uvařit bezesný spánek. Pak šla a pomohla ho Kat uvařit. No, já jsem zůstala se svým kotlíkem sama a dále jsem se pokoušela jej uvařit, ale prostě mi to nešlo.  Mezitím Kat s Marry uvařily Katie bezesný spánek. Protože jsem vypotřebovala všechno své netopýří křídlo, rozhodla jsem se raději odejít. Marry mi nabídla, že mi půjčí nějaké, jež jí zbylo na konci prvního ročníku. Marry je prostě boží, díky ní jsem mohla dále pokračovat ve vaření, šla jsem s ní na kolej, kde mi půjčila rovnou celá činidla a já se vydala zpět za Kat.

Když jsem tam dorazila, bavila se tam s nějakou starší holkou, jež ji měla doučovat lektvary. Rychle jsem se otočila a šla pryč, protože jsem jim tam nechtěla překážet. Zbytek dne jsem se raději loudala různě po chodbách, prostě jsem chtěla být chvilku sama. Ani nevím, kde všude jsem byla, ale rozhodně se ta místa opakovala. Byla to pro mě zrada, s Katie jsme se domluvily, že budeme spolu vařit lektvary a ona si domluví doučování.

Večer, když přišla na pokoj, lehce se zmínila, že ji mrzí, že mi to neřekla. A tak jsme se domluvily, že tam spolu zajdeme následující den a že mi pomůže uvařit bezesný spánek.

Následující den jsme naštěstí neměli nic na učení a tak jsme se po snídani vydaly do klubu leketvarů. Tentokrát jsme se s Kat zaměřily na můj kotlík, ale bez úspěchu, stále dokola se z toho stávala břečka. Najednou tam přišla ta holka, jež doučovala předešlý den Katie z lektvarů. Jmenovala se Alice a nabídla se, že mi pomůže. Párkrát jsem to s ní zkoušela a vždy z toho vznikla břečka, ale pak mi Alice řekla, kde dělám chybu. No a tadá, lektvar se povedl. Na devátý pokus jsem konečně udělala Bezesný spánek.

Alice byla dokonce tak hodná, že mi dala svoje flakonky, ve kterých byl bezesný spánek. Vděčím jí za hodně, nebýt ní bych stále vařila břečku.

Komentáře

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek