Prázdniny

Od mého posledního zápisku uběhla už delší doba, ale neměla jsem prostě čas. Kdo by taky měl, vždyť jsou prázdniny. Nakonec se mi podařilo stihnout pozdní vlak z Bradavic a dostala jsem se do děravého kotle. Už tam samozřejmě byla i Kat a tak jsme se společně ubytovaly.

Během prázdni co jsem byla v kotli, Kat stále s někým pobíhala a bavila se s ostatními, ale mě se nějak nechtělo a tak sem většinu času rybařila. * v rohu vidíte nakreslenou malou rybku*

Jednoho dne, se ale stalo něco nečekaného a taky trochu divného. Isabella Nayer, což je jedna holka z mé třídy,  dala pusu Amaiovi a utekla. Oba dva jsme se pak na sebe nechápavě dívali, jestli je ona normální, ale o pár hodin později jsem přišla na to, že ne. Zavolala si mě stranou, a začala mi říkat, ať nekamarádím s Vin, že je zlá, podlá a že krade. Sakra co si o sobě myslí takhle pomlouvat Vin?! Vždyť nebýt Vin, tak mi nejde spoustu kouzel, neznám různé zkratky, prostě nic! A ona si ji klidně přede mnou pomlouvá. Hned jak mě přestala vyslýchat, šla jsem za Vin a všechno jí řekla, přece by to měla vědět.

 Cestou od Vin sem spatřila Kat, jak se baví s nějakou holkou a klukem, které jsem párkrát s ní viděla. Řekli mi, ať si k nim přisednu, že mi musí něco říct, i přesto že sem z hloubi duše si nechtěla přisednout, udělala jsem to, a o pár minut později jsem toho hořce zalitovala. To, co mi chtěli říct, bylo, že Kat chodí s Andym, což byl ten kluk, jež seděl vedle ní. Chvíli jsem na ně tupě zírala a pak řekla ,, Aha, to je supr " a zmizela. V ten moment jsem prostě neměla slov, už sem pochopila, proč si Kat na mě neudělala čas, protože byla stále s ním. Trochu mě zamrazilo, že sem se to dozvěděla až teď a to jsme spolu na pokoji a ona se neobtěžovala mi cokoliv říct.

Šla jsem do Portsmucku k jezeru, tedy jestli to jezero vlastně je. Vždy když sem rybařila, sem se totiž ráda dívala na západ slunce, jež zrovna probíhal. Neuplynulo ani deset minut a vedle mě se objevila Kat. Věděla totiž, kde budu, prostě mě moc dobře zná. Začali jsme si povídat a pak řekla něco, co mě chytilo za srdce

 

Nevěděla jsem, co a to říct, panebože, takové věci od Kat málokdy slyším a teď ....* nemá slov* Taky bych za ní položila život, je to moje nejlepší kamarádka od narození, stála u mě v dobrém i zlém a i přesto že se někdy straním ostatních lidí, vždy za mnou příjde. Sakra co jsem si mohla myslet, ano někdy na mě kašle, ale vždy za mnou pak příjde a je jí jedno, jestli propásne nějakou zábavu. Prostě jsem strašně ráda, že ji mám, někdy nevím co bych si bez ní počala.

Následujícího dne jsme s Kat, Vin a Jen přespaly v lese. Vin už nás na to ukecávala tolikrát, že jsme jí nakonec řekly ano. Povídalaly jsme si dlouho do noci a pak šly spát. Tedy až na to že se nás Kat během pěti minut 10x stihla zeptat, jestli spíme. Pak nastalo ticho a všichni usnuly, až na mě, tedy, aspoň jsem si to myslela. Kat vstala a někam zmizela, kam, to mi není do teď známo. Seděla jsem tam u břehu s prutem a čekala, že se vrátí, ale nevrátila se a já usnula.

Naštěstí sem ji druhý den našla, jak sedí spokojeně v Kotli, no, rozloučila sem se s ní, protože sem jela na prázdniny za rodiči. Jela jsem naštěstí rychlejším spojem a dostala sem se za pár hodin domů. Když sem tam dorazila, mamka byla v práci, ale zbytek rodiny už doma. Brácha za mnou přiběhl a pořádně mě objal, asi se mu po mě stýskalo.

Zase doma, celkem zvláštní pocit po tom, co strávíte skoro rok na hradě, kde je poměrně v zimě chladno. Poté dorazila mamka z práce, byla šťastná, že mě vidí živou a zdravou, akorát byla trochu naštvaná, že nemám dodělány dvě zkoušky ( lektvary a astronomie) .Dokonce jsem zjistila, proč mi rodiče neodpověděli, prý se asi někde zatoulala sova, a to posílali tři.

Hned druhý den jsme s rodiči vyjeli na pár dní do Skotska, oznámili mi to tak nečekaně, ale bylo to děsně super.Tedyaž na to, že se mě  celou cestu bráška vyptával, jaké to je studovat v Bradavicích a ptal se na všechny koleje, učitele, předměty, prostě na každou blbost. Když jsme se vrátili z čtyřdenního výletu zpět domů, koho pak jsem nespatřila. Kat, taky se zajela vrátit za rodičemi a hned jsme uspořádali velké grilování na zahradě.

A teď? Zrovna před chvílí se Kat rozloučila a odjela zpět do Kotle, ale já se rozhodla tu ještě pár dní s rodiči zůstat a užívat si pohody, kterou sem dlouho neměla.

Komentář

Aww

To je skvělej zápisek!:) Až mi u něj ukápla slzička <3

Aww

Dík, teď mi kvůli tobě málem ukápla slzička z levýho oka ( proč nevím :D )

Přidat nový příspěvek