Už jsou Vánoce

 Páni, nemohla jsem se dočkat, kdy ten den přijde. Dnes jsem slavila své první Vánoce v Bradavicích.

Ráno jsem se vzbudila, celá natěšená jsem seběhla do společenské místnosti. Vypadala úplně jinak, domácí skřítkové si s ní museli dát hodně práce. V rohu stál vánoční stromeček a pod ním dárky. No bylo pro mě celkem zklamání, když mi rodiče nic neposlali, no když jsem u toho, ještě mi ani neodpověděli na dopisy. 

* v rohu je nakreslen plačící smajlík*

Tak jsem se šla nasnídat do velké síně. Tam jsem se střetla s Katie, která mi sdělila, že  po celých Bradavicích jsou rozmístěné vánoční punčochy a v nich malé dárečky pro každého studenta. Rychle jsem do sebe naládovala snídani a vydala se s ní po stopách vánočních punčoch. Zabralo nám to celé dopoledne a značnou část odpoledne a i přesto jsem nenašla všechny punčochy, ale bylo jich hrozně moc. Byla jsem ráda, když jsem to dotáhla k sobě na pokoj, ale zkoumání jejich obsahu muselo počkat, protože jsem nestihla oběd a chtěla jsem stihnout aspoň večeři.

Seběhla jsem dolů se navečeřet s Katie v patách, ale síň byla zcela jiná. Byl tam pouze jeden velký stůl a studenti seděli s profesory. Přisedla jsem si k El, Danielovi a s chutí jsem se pustila do večeře. Po večeři si k nám přisedl Mike, celý naštvaný. No jo, to sem ti deníčku zapomněla říct, odpoledne mě Mik dotáhl ke jmelí a chtěl mi dát pusu, ale já si včas uvědomila co má v plánu a zmizela jsem mu. Zajímalo by mě, kdy Mik pochopí, že o něj prostě nemám zájem. Celou dobu, co jsme byli ve velké síni, se na mě mračil, neměla jsem zapotřebí si kazit takto krásný den a šla jsem  si raději  lehnout na pokoj.

* dole v rohu je malým písmem napsáno*

Páni přece jen jsem dostala nějaké dárky, přišly dnes ráno, jdu si je hned rozbalit. Vůbec jsem nečekala, že si někdo na mě vzpomene.


Komentář

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek