Zkouškové období

Uf, zkouškové období je už za mnou a doufám, že mě mamka za vysvědčení nepřizabije. Mezi mnou a Katie je už zase vše v pořádku. Jednoho dne jsme šly spolu do tajné místnosti ve sklepení a vše jsme si to tam vyříkaly, pověděly si, co se mezitím kde událo apod. Bylo to děsně prima, po této Katie se mi celou tu dobu stýskalo, ale teď už ke zkouškám a mím.

Pondělí

V pondělí jsme dělali zkoušku z dějin, ježišmarja, byla to hrůza, při testu jsem zjistila, že jsem si neopsala sešit, jak sem na to mohla zapomenout? V testu se nás ptali na Babylonskou věž a já zjistila, že ji v sešitu vůbec nemám, tak jsem tam napsala nějaký nesmysl s kouzelníky a doufala že zbytek testu bude dobře. No po zkoušce jsem zjistila, že můj typ, byl skoro správný, což jsem vůbec nečekala.

Po obědě nás čekala ještě zkouška z formulí, písemnou část jsem už měla za sebou a doufala jsem, že dopadla celkem dobře. Stáli jsme všichni před učebnou a čekali, než si nás profesorka postupně zavolá na zkoušku. Pak jsem přišla na řadu já, čekala jsem, že praktická zkouška bude těžší, vše jsem udělala na první pokus.

* v rohu je nakreslen usměvavý smajlík*

Úterý

Pane Bože, co jsem dnes blbla? Ráno jsem se vydala na písemnou zkoušku z OPČM no, stojím před zkouškovou místností, Dworkin nám říká, ať už jdeme dovnitř, když v tom mě zastaví, že nemám kravatu. Sakra, já si ji zapomněla na koleji. Rychle jsem běžela přes všechny zkratky na pokoj pro kravatu, hlavně ať stihnu zkoušku. Když jsem doběhla do třídy, ještě se nezačalo, uf stihla jsem to, pomyslela jsem si a sedla si do lavice.

Těsně před zkouškou dorazila El, na kterou jsem ve spěchu, jen křikla že, musím na zkoušku z OPČM, ale El si zapomněla školní uniformu. Přišla si sem v růžové sukýnce a bílé košilce. Zamrazilo ve mě, sakra, Dworkin nám sebere body, to né a my zrovna vedli, pomyslela jsem si, ale řekl zcela něco jiného.

Měla jsem chuť začít křičet radostí, prostě nestrhl nám body. Po celou dobu testu jsem byla tak šťastná, že si myslím, že sem test udělala na výbornou, no uvidím. Po teoretické zkoušce nás čekala praktická zkouška, na kterou jsem šla jako třetí. Dworkin chtěl po mě tři kouzla, první dvě jsem udělala bezchybně, ale to třetí odzbrojovací se mi nepovedlo. Jak to? Vždyť dnes ráno jsem ho ještě uměla, nebo že bych byla tak nervozní?

Po zkoušce jsem se zastavila s Kat v KSaSu, byla tam Vin a navrhla nám, že si zahrajeme malou noční hru. Nejprve jsem se tomu snažila vyhnout, protože jsem nechtěla, aby Nebelvír přišel o další body, ale Kat mě ukecala. Běhaly jsme po celém hradě a to po večerce. Okolo Dworkinova kabinetu, v mučírně a různých odemčených učebnách. Byla to fakt zábava, Vin nás vždy někam poslala, ale nejdřív jsme museli rozluštit hádanku, kam to vlastně máme jít. No hra nakonec končila na našem pokoji, kde jsme si s Vin chvilku povídaly a pak šly spát.

Středa

Sakra úplně jsem zapomněla na zkoušku z létání, jak jsem mohla? No nic, musela jsem zajít za Blamem a domluvit se s ním na náhradním termínu, což byl čtvrtek před večeří.

Zkoušku z přeměn jsem si už nemohla nechat ujít, ještě to tak. Rychle jsem seběhla do třídy, kde se psal test a usedla do lavice. Teoretická část z přeměn byla fakt jednoduchá, myslela jsem si, že bude těžší. Po ní jsme dostali chvilku pauzu a pak se vrhli na praktickou část. Té jsem se trochu bála, protože jsem jaksi zapomněla trénovat, ale podařilo se mi to tak záhadně obejít, přes různé přeměny, že jsem nakonec dostala V.


Čtvrtek

Dnes jsme měli mít zkoušku z astronomie, ale profesor onemocněl a zkouška se odložila na dobu neurčitou. Fajn, měla jsem tím pádem víc času se učit létání. Před večeří jsem skončila s učením a zašla za Blamem napsat si tu zapomenutou zkoušku. No zjistila jsem, že jsem nebyla jediná, kdo na zkoušku zapomněl, ale taky El. Po zkoušce jsem si zašla na kolej pro věci na spaní a vydala se hledat Kat. Našla jsem ji v klubu lektvarů, jak se baví s Harwem. Nabídly jsme mu, jestli s námi taky nechce přespat s Vin a námi v KSasu. Samozřejmě, že souhlasil. Domluvily jsme se, že se sejdeme v KSaSu.

Když jsme dorazily do KSaSu, byla tam už vin s Peterem, a chystali věci na spaní, po chvíli dorazil i Harw. Celou dobu co jsme tam byli, jsme si povídali a Harw nám připravil čaj. Bylo to příjemné odreagování v tento rušný týden. Před spaním nám Kat přečetla prolog své rozepsané knihy. I když jsem si ji tu část už četla, byla jsem ráda, že ji slyším znovu. Po chvilce už všichni usnuli, tedy kromě mě a Petera a tak jsme si chvilku spolu povídali, do té doby, než jsem neusnula.

Pátek

Čtvrteční spaní  na studené podlaze v KSaSu mělo své následky. To ráno jsme byla tak nachlazená, že jsem raději nešla na zkoušku z lektvarů, no pak si ji budu muset dodělat. Odpoledne mi už bylo lépe, a tak jsem s vydala na průzkum hradu, no asi už nevyhrajeme školní pohár, pomyslela jsem si, vždyť Havr. vede o 12 bodů. Ale nedalo mi to a musela jsem se jít přesvědčit, že se to přes noc nezměnilo. Celou cestu jsem si říkala, jak bych byla ráda, kdybychom vyhráli, byl by to krásný dárek k narozeninám, které jsem dnes měla. No a co se nestane, my fakt vedeme! Rychle sem běžela do spolky to všem říct. Všichni měli stejně překvapený výraz jako já. Kdo by si pomyslel, že se skore ještě změní?

Rozhodli jsme se, že tam nakráčíme všichni naráz. Na vyhlášení, si každý oblekl společenský hábit a šaty, ale ředitel nás všechny poslal na kolej se převléct zpět do uniformy. To nás nemohl nechat aspoň v tento den, se obléct, jak chceme? No po převlečení jsme se všichni zase vrátili do Velké síně. Nejdříve nám dali vysvědčení. Pání všude mám samé V tedy až na astronomii a lektvary na které jsem se nedostavila. No snad se mamka nebude zlobit, ale za tu astronomii opravdu nemohu, bude muset prostě přežít to, že si budu dělat ještě zkoušky o prázdninách.

Pak přišlo velké finále, vyhráli jsme školní pohár! * v rohu je nakreslen kolejní erb a symbol* Všichni jsme křičeli Ne-bel-vír a hlasitě se smáli. Po vyhlášení jsme se vydali všichni na kolej, ale nějací závistivý blbci nám před kolejí a v ní rozmístili pasti a zkažené jídlo. Dokonce se i vloupali Shyamovi na pokoj. Je celkem smutné, když jsem to viděla, věděla jsem, že málo kdo přál Nebelvíru vítězství, ale tohle bylo moc. Uklidili jsme si spolku a šli raději spát. Mohla jsem být ráda, že jsem si sbalila věci už před pár dny, protože mi stále nebylo moc dobře a byla jsem ráda, když jsem si mohla lehnout teď už naposledy v tento školní rok do své postele.

Sobota

Proč mě Kat nevzbudila? Já zaspala, to né, to se nemělo stát, co teď? Všichni už odjeli a já tu zůstala, sedím tu teď ve Velké síni a jím opožděně snídani, snad mi neujede ani ten další vlak, jinak nevím, co bych si už počala. Proč mě nemohla vzbudit, teď nemám tušení kde vůbec je. * v rohu je nakreslen plačící smajlík*

Komentář

;)

ach jo... kolikrát budu ještě číst zápis popisující scénu s Dworkinem? :)

Re: ;)

Vždyť to byl pro Nebelvír klíčový moment, to prostě Wennys musela zaznamenat.

Názor

Pekný článoček :)

Přidat nový příspěvek